środa, 13 marca 2013

Come back



Witajcie ponownie! Wracam do pisania na moim blogu! Brak czasu na prowadzenie bloga był spowodowany głównie ciężką sytuacją w rodzinie. Jak to mówią "nie ważne ile razy upadniesz, ale ile razy się podniesiesz". Tak więc odrazu przechodzę do konkretów. Odświeżyłem dział cele (tutaj), gdzie opisałem wszystko co, jak i dlaczego. Jak widzicie zmieniłem również oprawę graficzną na ciemną (tak jakoś mnie naszło). No i nie może zabraknąć nowych wpisów. Na początku dodam podsumowanie tych dwóch ubiegłych miesięcy, niestety nie wiele mogłem odłożyć dlatego nie będą zbyt długie. Następnie mam pomysł na serie artykułów o oszczędzaniu oraz artykuł o sylwestrze.

Także zapraszam wszystkich gorąco do odwiedzania i komentowania. Do zoba! =)

3 komentarze:

  1. Super pomysły i świetnie przygotowane materiały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda jedna że ten powrót nie potrwał zbyt długo. Pozdrawia Szymon z Portfel24

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze możesz również wejść na to ciekawe forum dla przedsiębiorców i inwestorów, dostępne jest ono tutaj. W mojej ocenie warto poszerzać wiedzę i spoglądać na wszystko z nieco szerszej perspektywy. To oczywiście taka moja sugestia, mam do niej prawo, a jak posłuchasz, to Twój zysk. :)

    OdpowiedzUsuń